Adverteren bij Daisycon

Mijn vakantievriendje uit Alanya

Had u een vakantieliefde? Laat de andere gebruikers genieten van uw romantiek!

Mijn vakantievriendje uit Alanya

Berichtdoor gast op zo 01 jul 2007, 17:27

In juli 2000 ging ik voor de eerste keer naar Alanya, Turkije, samen met mijn ouders, zus en broertje. We zaten in een mooi appartement, Kleopatra Golden Sun. Alles was even mooi, de zon, het strand, de restaurants, enz. Maar het leukste van alles was nog wel dat we erg leuke barmannen hadden. Eentje ervan heette Ergun. Hij was erg knap maar hij sprak niet zo goed Engels. De vakantie ging weer voorbij, Ergun & ik hadden weleens hai tegen elkaar gezegd, maar meer ook niet. Toen ik weer in Nederland was moest ik erg veel aan hem denken. Ik had wel een foto als herrinering aan hem. Ik hoopte hem ooit nog eens te zien.....
Precies een jaar later in de zomervakantie, gingen we weer terug naar Alanya. Ik keek er al helemaal naar uit. Ten eerste omdat ik een Turkije-fan ben, en ten tweede, omdat ik hooptde Ergun weer te zien. We zaten dit keer wel in een ander Appartement, maar we gingen nog wel terug naar Kleopatra golden Sun, omdat wij bevriend waren geraakt met de recepionist die daar werkte. Ik vroeg aan hem of ie wist of Ergun ook nog in het hotel werkte,... Toen zei de recepionist; Nee Ergun werkt hier niet meer, hij werkt voortaan op het strand. Gelukkig was het strand waar Ergun werkte niet ver weg, het strand hoorde bij Kleopatra Golden Sun!! Ik had besloten om de volgende dag naar het strand te gaan waar hij werkte. Maar toevallig was er die avond een show bij Golden sun. We bleven even kijken. En je raad nooit wie er toen aan kwam gelopen.......>> ERGUN<
Maar gelukkig gingen we ook de volgende zomer weer naar Alanya voor de 4de keer!!! Dit jaar werkte Ergun in een disco in de haven Harbour Heikinbaari. Ik was zo blij hem weer te zien!! Dit jaar zag ie er nog beter uit dan anders!! Zoooo knap!!
Ik ging elke avond naar zijn disco waar hij werkte om m te zien, en overdag kwam hij naar het strand om mij te zien. In de disco vertelde ie mij altijd hoe leuk hij mij wel niet vond!!! ik kreeg ook een roos van hem. Hij droeg na al die jaren een foto van mij in zijn portomonnee. Dat vond ik zo lief en speciaal!! Hij draagt me altijd bij hem!! Het was deze keer alleen anders, omdat ik wist dat ik na deze vakantie Ergun voor 2 jaar niet meer zou zien. Hij moet in het leger!!
Ik ging met hem mee naar zijn huis, omdat ie me iets wilde vertellen. hij zei dat ie heel veel van me hield, maar dat het wel moeilijk zou worden als hij in het leger zou gaan, omdat ik hem twee jaar niet zou zien. Hij zei dat ie altijd van mij bleef houden en dat ik heel speciaal voor hem was. Hij zou me erg gaan missen, maar aan al die mooie herringeren die wij samen hadden zou ie me nooit kunnen vergeten!!! Hij zwoor mij nooit te vergeten. en hij vroeg aan mij of ik hem nooit wilde vergeten. Over 2 jaar hebben we afgesproken om elkaar weer te zien....!! In die 2 jaar ben ik heel erg bang om hem zo te missen...... maar ik weet zeker dat het weer goed komt, omdat ik altijd van hem blijf houden, en hij heel veel voor mij betekend. Ik zou hem nooit kunnen vergeten.
gast

Re: Mijn vakantievriendje uit Alanya

Berichtdoor missyy op di 20 apr 2010, 11:58

Het is nu inmiddels 3 jaar geleden dat jij dit verhaal hebt geplaatst,
en ik ben erg benieuwd :D
groetjes

Laatst hoger geplaatst door Anonymous op di 20 apr 2010, 11:58
missyy

Re: Mijn vakantievriendje uit Alanya

Berichtdoor Nuchter blijven op do 29 apr 2010, 22:54

Vriendjes in Alanya....
Als nuchtere hier wonende Nederlanders met Turks personeel kennen wij de verhalen maar al te veel.
Ze komen hier massaal aan raken "Verliefd" op alles en iedereen.
Onthou: Zodra jij de bus naar het vliegveld instapt staat hij de volgende weer op te wachten.

Hard maar is helaas wel de nuchtere waarheid.
Nuchter blijven

Keer terug naar Vakantieliefde